nemmaratonman

nemmaratonman

Torrent

2017. április 11. - téglánakgyors

Hát ez ilyen magyar dolog, szerintem az kell, hogy legyen. Mármint mindkét oldalról. 

Képmutató vagyok, álszent, hogy most érdekel, de hát így működik az ember. Amikor közel hal meg a több száz ember, akkor változtatja meg a facebook oldala színét.

Az Ultra ennél többet érdemel, mert ez nekünk készült, mondom, amikor persze nem csak nekünk készült, de mi olvassuk magyarul Balázs (látjátok most nem is Simonyi) blogját, Szilvi a nagyszüleim falujától nem messze futja mindennapjait, Kata két zászlóval ér be Spártába, és ez a film innen lesz világhírű.

Az Ultra sokkal többet érdemel, mert egyáltalán elkészült.

De fent van torrenten, és ugyan kértem HBO GO hozzáférést HBO előfizetőktől a hétvégén, de nem jött egy sem. Értem, hogy Balázs hozzájuk van kötve, teljesen jogos, hogy az HBO a saját kerítése mögött vetíti a filmet, utána meg maximum moziban lehet megnézni egy jó darabig.

Ugyanakkor miért nem lehet (ezért) a filmért külön fizetni? Akár drágábban megnézni így, hogy érje meg nem teljes HBO előfizetést ledugni az emberek torkán? A célközönség nagyja talán kifizetné. Én biztosan.

Meg kellene várni a mozit. Kellene várni három hetet. 2017-ben. Aj, bazmeg. Erkölcsi kérdés, nyilván, mint Balázsnál minden. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmaratonman.blog.hu/api/trackback/id/tr10012418415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DSL · http://runbabyrun.blog.hu/ 2017.04.12. 07:49:34

sztem várd meg a mozit. ezen már nem mulik, de az elmeny nagyobb :)

videkiman 2017.04.12. 08:52:54

Én ilyen szemontból köcsög vagyok, hazamegyek és gondolkodás nélkül le fogom tölteni (ha még fenn lesz és nem felejtem el). Ja, de előtte elmegyek futni! :)

Én mondjuk évente kb. 1-2 alkalommal jutok el moziba, szóval meglehetősen ritkán, viszont egyedül még életemben nem voltam, az ismeretségi körömben meg senki sincs akit ez érdekelne.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2017.04.12. 10:05:07

@DSL: mmmmmfffmh. Ez olyan nehéz!

@videkiman: a legtöbben neki fognak esni, nem kérdés. Ha most ilyen közösségszervező, környezettudatos blogger lennék, szerveznék egy közösségi mozizást magunknak :) Sörrel.

Zsákszabi 2017.05.29. 17:30:48

@téglánakgyors: Ó bazz, ugyanezt érzem, nincs pofám letölteni, 4évi munkája sok-sok embernek, moziba viszont nehezen jutok el. Megnéztem a szolgáltatókat, mindenhol hűségidős faszkodás van HBO egyéb csomagokkal. Közben a GO lényege pont a rapid megoldások lehetősége lenne! Pl. netbankon átutalok 2000Ft-ot, és nézhetem mondjuk egy hétig.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2017.05.29. 17:55:49

@Zsákszabi: PONTOSAN.
A Go-t érdemes körbekérdezni, mert alapjáraton adnak ilyet az HBO előfizetéshez és öt személy legálisan csatlakozhat. Én is így néztem meg végül.
süti beállítások módosítása