nemmaratonman

nemmaratonman

Minden futóversenyek titka

2016. március 07. - téglánakgyors

Na kérem, az Optivita 100 km-es versenyén megvilágosodtam. Egyetlen dolog kell ahhoz, hogy bármilyen táv esetén jól szerepelj.

Megfelelően kell helyezkedni. Ennyi. Elég kemény küzdelem volt, ez néha látszik is rajtam, de több fotón szerepelek, mint eddig bármelyik verseny alkalmával. Jó helyre kell tenni magad, ez a lényeg.

 

fb_img_1457337011238.jpg

Annyi csak a hiba, hogy a fotós nem jól állt be, meg kicsit elmosódott vagyok, de ezen majd következő alkalomra korrigálunk. 

 

fb_img_1457337081305.jpg

Látszik, hogy kemény meló. Görnyedek, nem fingok!

 

 

fb_img_1457337229109.jpg

Gondolkoznom is kellett néha. Talán számoltam is.

 

fb_img_1457337270365.jpg

Még mindig keresem a megoldást.

 

fb_img_1457341141593.jpg

Távolba is meredtem.

fb_img_1457341149234.jpg

Iszonyú küzdelem. Minden fejben dől el, én azt mondom.

 

fb_img_1457341169222.jpg

Aztán egyszer csak le kellett ülnöm is, látszik, hogy már ez is mennyire nehezen megy.

fb_img_1457337061478.jpg

És akkor jön egy ilyen kávézgató, korzózó pizsamás valaki, és hanyagul kitakar a picsába. Semmi tisztelet nincs már ezen a világon. Elképesztő.

 

(Amúgy mindenki iszonyú komolyat ment, konkrétan semmit nem tudtam hozzátenni még azok teljesítményéhez sem, akik az asztalomhoz gyűltek, azon kívül, hogy gasztonómiai segítségnyújtást, valamint tanácsadást nyújtottam nekik. Részemről se a körözgetést, se a távot, a kettőt együtt még inkább nem értem. Rejtély. Tisztelet nektek, akik ott voltatok, távtól függetlenül. A fotókat pedig mint látjátok DonRazzinotól nyúltam. Ez úton is köszönöm a munkáját, meg, hogy nem zavart el a picsába, hogy nem lehet tőlem normálisan fotózni :))

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmaratonman.blog.hu/api/trackback/id/tr138451384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DSL · http://runbabyrun.blog.hu/ 2016.03.07. 13:54:35

Te ott voltál? Azér odajöhettél volna bemutatkozni 2 zselé között XD

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2016.03.07. 14:10:26

Hát ez meglehetősen jogos, mentségemre legyen mondva, tökre el voltál foglalva nyolc órán keresztül, ahhoz meg nagyon is egyben és koncentrált voltál, hogy ilyen béna hajrákkal majomkodjak. A legvégén azért gratuláltunk, amikor kivitt a sátorból Head hátizsákod. (Abba azért konkrétan belefér egy egész osztrák sípálya, vagy a Római teniszakadémia úgy ahogy van. Már csak ezért is le a kalappal!)

DSL · http://runbabyrun.blog.hu/ 2016.03.08. 12:24:00

@téglánakgyors: ja vágom, azért ott láthattad rajtam, hogy csöppet sem vagyok képben... :D

futós 2016.03.08. 14:14:43

Jajj ez de jó volt :-) A körözgetésnek az a varázsa - szerintem - hogy pillanatok alatt át tud menni az ember zombiba. Amikor csak üveges tekintettel mész előre. Ki lehet kapcsolni teljesen. Bár nálam a legdurvább az 10 kili volt egy 200 méteres pályán, szal a táv ott nem volt annyira gáz, inkább csak a KÖR mérete.

Zsákszabi (törölt) 2016.03.08. 17:52:58

Nagyon klassz!
Hányadik lettél a campingszék-kategóriában?

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2016.03.08. 17:58:06

@Zsákszabi: áá, én sosem versenyzem. De sótabletta számolásban sztem elég jó vagyok.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2016.03.08. 23:24:44

@futós: nem tudok kikapcsolni, annyira hangos az agyam, hogy egyszerűen nem megy. És mivel mindent naplóz és kommentál, pontosan tudja, hogy körözget, és fárad, és akkor jön a nem akarom hiszti.
süti beállítások módosítása