nemmaratonman

nemmaratonman

Víz nélkül

2014. augusztus 11. - téglánakgyors

Akkasszatok fel, de nem ismerem Csanyát.

Akár ez is lehetett volna a cím, de még inkább az, hogy ez a nap, amikor a Nyúlcipőbolt végképp, de valami iszonyú nagyon kiakasztott. 

Van az a baj, hogy igyekszem szeretni decathlonos övemet, de egyrészt zavar, hogy a csipőmön, hasamon van és/vagy szorít és/vagy lötyög, másrészt a nagyobb kulacs egy fos, harmadrészt a fél liter iszonyatosan kevés nyáron,  tizenöt km felett.

Én utálom magamban azt, amikor tipikusan first world problémákon nagyon fel tudom baszni magam, és éppen ezért - némileg szégyenemben - még inkább haragszom haragom kiváltójára... A Nyúlcipőboltnak lett volna honnan feljönnie, és voltak is reményeim: a pesti oldalon lévő boltjuk hivatalosan is a futásra van kihegyezve. 

Hát most mit mondjak. Ha kell, ezer évig inkább a Decathlonban vásárolok, minthogy még egyszer bemenjek hozzájuk.

Szóval lecsekkoltam Dk-nál ezt a zsákot, a Spry-t. Ami azt illeti, egy kommentben utána is kérdeztem, hogy azóta hogy érzi: 

 

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2014.08.02. 23:26:34

Tök off kérdés, de inkább itt teszem fel, mint a futóblogon, bár a spry-ról ott írtál: kinőtted azt a zsákot? Érdemes inkább egyből nagyobbat venni? 

Persze tudom, kinek mire kell? Én egyelőre a Velencei-tóba is majdnem belehaltam, de remélem nem állok meg itt :) A fél literes kulacsom, amim van, viszont elég gyengén szerepel ezen a nyáron már félmaraton alatt is. Meg az öv is zavar. Kellene valami jobb és több. Szóval szerinted? :) Köszi!

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2014.08.08. 22:12:29

@téglánakgyors: boccs, hogy csak most válaszolok. 

A spry fasza kis zsák, munkába általában azzal futok, de Gerecsén az volt a taktikám, hogy nem állok meg a frissítőpontokon. Ez azzal járt, hogy végigcipeltem 2liter izót és két kulacs vizet, de úgy kalkuláltam, hogy a többletsúly miatti lassulás kevesebb, mint a frissítőpontokon elvesztegetett idő lett volna. 2 liter folyadékot viszont a Spry nem tud tárolni, ezért kellett a Hoka.

A spry szuper kis cucc, csak ajánlani tudom. Azóta azt hiszem már új modell van, de nem tudom, hogy lehet-e kapni. Csanyát érdemes kérdezni a témában, vagy a Nyúlcipő futóboltot, Nomádot.

 

A posztból irányából talán már következtetni lehet a következő lépésemre, naná, hogy  bementem a pesti boltba, de úgy teljesen jóhiszeműen, ahogy egy normál vásárló szokott. 

A Spry? Hát AZ már mióta nincs! Az már egy éve nincs! Úgy kaptam visszakézből ezt a választ, hogy tényleg rosszul éreztem magam, hogy én ezt nem tudom, hogy a Spry az már mióta nincs. Mondjuk azok az idő már elmúltak, amikor egy eladó engem, mint vevőt egy mondattal vesén tud szúrni, hogy mit képzelek. Neki álltam megmondani a frankót, miszerint a netes oldalon ott van a zsák. 

Nem kellett volna. Egy vevőgyilkolásból nagyon felkészült eladóval álltam szemben, nem mértem jól fel a helyzetet. Megérdemeltem a halált:

De ha kosárba tetted, akkor nem engedte, nem?

És páff. Bevallom, és tényleg rohadtul szégyellem, de meg sem próbáltam kosárba tenni. Mert úgy voltam vele, hogy élőben meg szeretném nézni. Úgy voltam vele, ha ők is Budapesten, és én is Budapesten, akkor talán találkozhatnánk is - hogy tudjam, mit veszek. Hogy tényleg ez kell-e nekem, ez az-e, amit keresek? És legfőképpen azért, mert annyira naiv vagyok, hogy nem gondoltam volna, hogy ha valamit már EGY ÉVE nem kapni, akkor az még mindig fent van a webshopban, azzal a szöveggel, hogy: 

 

nyúlcipő_spry.jpg

 

Ahha, jó, akkor felhívja nekem a Csanyát, hogy van-e? Mondom, hogy nagyon kedves lenne. Sajnos hozzátettem, hogy én ugyanis nem tegnap néztem először ezt a zsákot, amióta először láttam, azóta kint van, hogy ezt itt kapni.

Jahh, hát akkor fel sem hívja, akkor BIZTOS nincs...ugyan nem egészen tudtam lekövetni az összefüggéseket, de itt azért már szó nélkül maradtam. Itt bizony telefon se lesz.

Az igazi szadizmus pedig még el sem kezdődött, mert a hölgy még csak ekkor melegedett bele. Először simogatás: van ez az oldal, hogy terepfutás.hu, ott esetleg megkérdezheted Csanyát! Aztán a kegyelemdöfés: ismered a Csanyát személyesen, nem?

Hátulról a szívembe, lágyan. Nem, hát rohadjak meg, nem ismerem a Csanyát. Én csak egy senki kisember vagyok, én csak futok néha, nem is túl jól, én csak egy kis hátizsákot akartam venni, hogy ne legyek szomjas. 

Túl nagy kívánságok ezek, az a baj. Velem van a baj.

Mindenesetre most írok Csanyának egy levelet. Meglátjuk. Már csak azért is, mert dühömben bementem a budai Spuriba, ahol viszont egyáltalán nem volt semmiféle ivózsák. Egy inovot árulnak talán a Váci úti boltban, de nem volt egészen biztos benne az ottani  - gyilkosmentes  - eladó. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmaratonman.blog.hu/api/trackback/id/tr156595257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2014.08.12. 07:35:47

Szerintem ezt az egészet pozitívan is felfoghatod: tűntél annyira profinak/insidernek, hogy kinézte belőled az eladó, hogy ismered csucsut-csanyát-nyunyut-akárkit, akit bizonyára minden hardcore futónak illik személyesen ismerni. :)

Kilfish · http://www.kilfish.com 2014.08.12. 12:02:33

Én év elején írtam neki szintén pont az ultraspry felől érdeklődtem, semmi választ nem kaptam a mailemre.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2014.08.12. 14:12:47

@Kilfish: Ma délelőtt felhívtam, azt mondta írt nekem emailt, de én azt eddig a pillanatig nem kaptam meg :)

A lényeg, hogy ő is azt mondta, hogy megszűnt az európai forgalmazás, próbáljam meg a ultraspire.eu-t, hátha van még raktáron ott valami. Megnéztem, egyrészt már csak lila van, másrészt meg 80 euró. Az ugye meg már régen volt 15000 Ft...

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2014.08.12. 14:13:57

@brutalfitnessz: Hmm, érdekes megközelítés. Ha ez így van, csak a yúlcipőbe fogok járni :))
süti beállítások módosítása