nemmaratonman

nemmaratonman

Before

2016. március 18. - téglánakgyors

Az tök fasza, hogy ez a hét abszolút off volt, aludtam, ideget vasaltam, levendulát vettem Tihanyban, ez mind helyénvaló, jópolgáros dolog. Ami nem annyira fasza, hogy azt hazudták, amikor elkezdtem futni, hogy a futás növeli az akaraterőt. És nem, bassza meg, nem. Már hétvégén le kellett volna törni a kezemet, hogy hármasával vettem a pogácsából, meg a sült hús, meg a jó sajt, meg a belga sör. Szerdától már próbáltam figyelni, de azon már nyilván nem tudtam javítani sokat, hogy majd 86 kilósan mentem neki szélnek, esőnek. És ha lötyög mell, és öntözi az eső és fújja a szél, akkor nyilván, hogy ez a vége. A Selyempuma szétszedett. Nesze neked márkás póló.

dsc_0930.JPG

 

Egyszer pedig bele kell állnom. Na mindegy, kb 84 kilóval fogok felkelni holnap, ezen már kár bőgni.

Persze vásárlás nélkül nem futunk maratont. Sose futottam zenével, most, ha tényleg benne marad a fülemben, akkor holnap igen. A 100-as csajoknak segített most Optivitán, a remélhetőleg 42-es puhapöcsnek is fog a végén. Fülesügyben különben nagyon élvezetes vallásháború folyik szerte a világban. Ezt  az itemet is szana-széjjel gyűlölték már. Szívem szerint egy harmincezres Sennheisert vettem volna, de győzött a pénztárcám, a ki nem esés ígérete. Nem, nem az ironman logó hatott, esküszöm az életemre. Hogy elállófülkompatibilis-e, azt is jól megírom majd - szerintem a mindörökké szél ellen futó hősök semennyire nincsenek képviselve ebben az iparágban.

 

dsc_0959_1.jpg

dsc_0960_1.jpg

 

És ha nem marad bent, akkor tényleg Lubics Szilvi nem tudom fejből leírni  milyen szigetfutását fogom előkapni. Hát mekkora szenvedéstörténet már, imádtam minden betűjét! Ha túlélem, én is ilyet fogok írni! Dráma köll és kész! 

Mit felejtettem el bepakolni?

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmaratonman.blog.hu/api/trackback/id/tr938497664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

futós 2016.03.19. 16:48:20

Szia, hogy sikerült? Egyébként hidd el, még mindig jobb egy kis plusz súllyal menni, mint tök üres szénhidrátraktárakkal. Nekem pont ezzel szokott a bajom lenni, elfeljetek enni v. tudatosan szarságokat eszem, zéró szénhidráttal. Na olyankor igazi halálközeli élmény a futás. Maratonhoz kell a kaja, ennyi.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2016.03.19. 21:29:46

@futós: Szia, köszi a kérdést. Bedobtam gyorsan egy posztba :)

Hát én azért sajnálom, mert lehetnék könnyebb, erősebb, ez csak rajtam bukik el. Minden kmben bent marad néhány mp a háj miatt, és a térdemnek is jobb lenne, nem vipelni felesleges salakot. Csak hát egy töketlen sznob gurman vagyok :D
süti beállítások módosítása