nemmaratonman

nemmaratonman

Életemben először

2015. október 12. - téglánakgyors

elhasználtam egy futócuccom. Kilyukadt az amúgy elég szuper lidlös zoknim. 

 

dsc_0037-picsay.JPG

 

Mondjuk pár hete sejtem már, hogy átmentem túl lazába, ami a cipőbefűzést illeti, mert a velencei 17-em, meg a mostani 19-emen is éreztem, hogy az Achillesemnek nem kerek a sztori. Lehet, hogy egyébként kicsit tényleg nagy a Vomero - ugye valami 44,5-eset sikerült bevonzani a Sportsdirectről, de a kezdeti gyűlölködés már rég elmúlt, azóta iszonyat kényelmessé vált a világ legrendszergazdaszinűbb Nike cipője. Nagy a szerelem! 

Lidlből meg zoknin kívül ne vegyen semmilyen futó semmilyen futócuccot. Két saját Crivit gatya, meg  egy nem saját levált, nagy lábujjköröm (apósom úgy gondolta, hogy egynek jó lesz egy ottani futócipő. Nem lett jó.) után, azt kell, hogy mondjam, a Lidl futócucc az tényleg híg lé. Mert bármennyire is szerettem ezt a zoknit is, azért még egy decathlonos sem adta meg magát, pedig két pár a szuperolcsó fajtából kb. hat éve megvan, és még mindig felveszem néha.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmaratonman.blog.hu/api/trackback/id/tr37961636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DSL · http://runbabyrun.blog.hu/ 2015.10.12. 14:00:27

Nekem Lidl bringás zokmin van, amit használok futáshoz télen és kurvajó, + Lidlös háromndegyedes futógatyám és az is jó. De valóban a Decathlonos az ami tényleg nagyon bírja.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2015.10.12. 14:24:13

@DSL: Ja, egyedül a háromnegyedes gatyámat használom még mindig onnan. Igaz az is feljön kb hónaljig (úgy, hogy amúgy okés a méret) de egyrészt, mivel eleve hűvösebb időben veszem fel, ezt nem bánom, meg ő legalább nem akarja közben megölni a combomat a túl szorosra varrt alsó végénél.
Ezt a rövidgatya produkálta. Szóval alul majd szétugrott a combomon, felül meg belefért volna még kettő lopott tyúk.
Ez annyira kiborított most nyárra, hogy ősszel vettem egy el sem mondom mennyibe került még leárazva is Ronhill gatyát, aminek iszonyú nagy és rugalmas hátsó zsebe van. Ahhoz még tuti írok egy külön szerelmeslevelet.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2015.10.12. 14:31:45

@DSL: Egyébként pedig marhára gratulálok a maratonodhoz!! Meglestem facebookon, szorri.

regulat · http://withoutacatharsis.blog.hu/ 2015.10.12. 19:54:06

Nekem az összes futózoknim lyukas.... bokánál. Mert csámpás vagyok. :)
De hordom őket.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2015.10.13. 09:33:36

@regulat: Nekem is eszembe jutott, hogy miért is ne..? De attól félek kidörzsölne a cipő.

videkiman 2015.10.13. 09:38:49

Szerintem teljesen rendben vannak a lidl-s futócuccok. Legalábbis én a tavalyi telet ott vásárolt szettben toltam végig. A cicagatya teljesen rendben volt (csak most újat kellett vennem, mer a régi xl-es már kicsit lötyög rajtam, az l-es derékban jó, viszont elég vízmértékes, egyetlen negítívum), számomra felfoghatatlan mivel tud többet egy nike/asics/stb. 15ezerér, amit ez nem 3ért. Ott vettem még az ilyen polár(?)pulcsimat is, szintén kurva jó, az enyhe télnek köszönhetően abban meg egy alatta lévő pólóban futottam 80%-ban, 3-4 fokig tökéletes. A legjobb cucc ott szerintem az elöl kicsit bélelt, vastagabb futódzseki, bár én azt csak tényleg a mínuszokban használom, bár már ilyen időben is látni benne embereket, mint a mostani. 4-5e Ft., már nem emlékszem, de máshol aranyárban vannak a futódzsekik.

A futózokni szerintem hülyeség, nem érzem a különbséget köztük, meg a sima nem agyon használt pamutzokniim között, de természetesen nekem is van belőlük néhány és akkor már azokat is veszem fel. :) Mondjuk én elég ritkán futok másfél óránál többet. :)

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2015.10.13. 13:09:45

@videkiman: nem is az a kérdés, hogy túl vannak-e árazva a márkás cuccok, mert nyilván iszonyatosan. Különbség mindazonáltal van szerintem, erőforrásban, pénzben, belefektetett időben, amit tervezésre, kísérletezésekre, stbre fordítanak. És agyból, időből, pénzből azért jó ötletek tudnak születni. Aztán anyagminőségbeli különbség azért nagyon érezhető pl a futógatyáknál. Gondolom a pólóknál is, de az a terület nekem annyira fontos a dörzsölődés miatt, hogy még csak kipróbálni sem mertem a Lidlből semmit.
A zokniban alapvetően a lábujjrész varrás nélkülisége az, ami nekem különbséget tesz, mert ott azért eléggé szét tud cseszni egy 15 km is engem, próbáltam. De pl kimondottan szorítós zoknim nekem sem volt, bár hajlok rá, hogy ez az elhasznált zokni azért valamennyire annak számított.
Egy Nike, vagy akármilyen márkás futódzsekit örömmel vennék, de tényleg annyival drágábbak, hogy a mellesleg szerintem kurvajó dekás, téli cuccok mellett ezer év alatt sem kerülhetnek szóba - főleg, hogy én a Budapest-Budaörs-Fehérvár tengelyen tele vagyok Decathlonnal.

videkiman 2015.10.13. 17:42:38

@téglánakgyors:
Mondom, nekem a lidl-s téli cicanaci maximálisan bejött. Biztos faszábbak a márkásak, de a célnak ez is totál megfelel. A pulcsijuk szerintem jobb, mint az ahhoz hasonló dekás. A póló az lutri, én kettőt vettem/kaptam onnan, egyik tök fasza, a másik kurva szar, már ki is dobtam. Pólókat amúgy néha lehet jókat találni turiban is, meg mostanában a BSI-s eseményeken technikait adnak, legalábbis én idén 3on voltam, mindháromszor azt kaptunk, nekem azok is megfelelnek, elég igénytelen vagyok ruha szempontból úgy tűnik. :)
A combkidörzsölődésnek most nyáron feltaláltam a legtutibb ellenszerét, mégpedig, hogy "olaszosan" futok. :) Nem véletlenül van a dekás rövidgatyában ilyen beépített fecske. :) Bár e héttől nemigen tudom már eljátszani...

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2015.10.14. 22:40:03

@videkiman: félek megkérdezni, mi az, hogy olaszosan futni?

videkiman 2015.10.15. 15:15:32

@téglánakgyors:
Alsógatya nélkül. Van egy nem bizonyított elméletem, hogy a combkidörzsölődés részben visszavezethető a nem megfelelő alsónemű választásra. :)
Nem kifejezetten a futáshoz köthető szakszó, a hétköznapokban is létezik az olaszos viselet, bár az a részemről annyira nem gyerebe.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2015.10.15. 15:21:58

@videkiman: Ahhá! Alles klar. Akkor ez az, amit Michael Douglas csinált a Nilus gyöngyében :D

Ez tényleg személy meg valamennyire nem függő. Engem a combomnál pont nem fenyeget semmi veszély, de pl ha jól tudom, sok női nadrág meg eleve kidörzsölődés ellen készül feszülős belső nadrággal.

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2015.10.19. 09:07:49

nekem ilyen lidl/aldi cuccom csak bringás van, az sem sok, de egy nyári felsőre kimondottan emlékszem. jobban is szeretem, mint a tiritarka szponzorlogós-csapatmezes felsőket (ilyenem nincs is).
viszont van pár artengo zoknim, ezek hosszú évek után az elsők, amik rohadtul beváltak. egyszerűen imádom őket, annyira kényelmes és bírja a strapát. most kerestem rá neten, hogy hol is vehettem őket mert totál nem rémlett és minő véletlen, decathlonos cucc.

amúgy a combkidörzsöléses elméletet illetően videkiman-nek adok én is egy szavazatot, szerintem is az alsógatya a fő gond ilyen esetben.

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2015.11.10. 12:31:41

közben hétvégén azzal szembesültem és azt tudtam meg, hogy az artengo nem is FUTÓ zokni, hanem ÜTŐS...a kalenji a futós...amiből nincs normális olyan, aminek hosszú lenne a szára, így újra Artengo-t vettem :)

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2015.11.10. 17:33:13

@snatch_: kompressziós zokesz :D annak hosszú.

Alapvetően több embertől láttam, hallottam már, hogy Kipsta, vagy másmilyen (, Arpenaz, Artengo, Quechua, Wedze, stb ) submárkájú cuccot használnak futáshoz, ami szerintem nagyon barbár és elítélendő dolog :P

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2015.11.11. 10:13:30

@téglánakgyors: ez egyértelmű, ez nem más, mint eretnekség :)
süti beállítások módosítása