nemmaratonman

nemmaratonman

Van póló

2016. március 09. - téglánakgyors

Nyugi, nem lesz minden nap poszt, de ezt muszáj!

 

dsc_0909-picsay.JPG

A következő fontos információkat kell átadnom:

1. MOTHER OF GOOD, tényleg megyek, most összeszorult egy kicsit.

2. Van póló!

3. A bögrét most újítottam Bázelben, a Fishermann's Friend már velem van egy ideje.

4. Cukker a Hervises tapasztartó!

5. Dani rávarratta a blogcímet a rendszámomra. (Nagykövetes VIP nevezés). Na jó, ha a másik oldalon leszek, a lenyugvó nap erejével talán facebookon is coming outolok, ha már így alakult.

(Ha már ma pom-pom-pom van - legalább háromszor meg kellett hallgatnom azt a nyomorult számot, nem volt kegyelem -, ebédidőben elmentem magam meglepni egy rajtcsomaggal, hogy ne aznap reggel kelljen szenvedni Badacsonyban - Siófokon is necces volt legutóbb.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmaratonman.blog.hu/api/trackback/id/tr648456926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

videkiman 2016.03.10. 14:51:22

Jövő vagy most hétvége? Before poszt azért lesz? Mindenesetre hajrá!!! ;)

Én bírom a BSI-s eseményekben, hogy mostanában mindig fasza futó pólót adnak, ha már viszonylag drágák a nevezési díjaik. Mondjuk az ár is relatív, én 4-5 ilyen szervezett rendezvényre ("versenyre") megyek évente, így azért ki lehet a borsos nevezési díjat, pláne, ha még jóval előtte nevez az ember.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2016.03.10. 15:27:23

@videkiman: Márc 19., a MaratonFüredre megyek.

Hát Siófokon nem adtak, fel is ízott az Örök Póló Vita itt a blogon, meg is kívántam egy finisher pólót, mert az előtt nemigen tudatosult bennem, hogy mi is az.

Az ár abszolút relatív. A Maratonman Runner's World füredi maratonja 7000, ezért 10-et fizettem, igaz, biztonsági járékosként elég későn neveztem.

De azt is tudom, hogy valakinek ez is drága, és/vagy inkább nem kérne pólót, mert abból már úgyis van sok, meg nem érdekli. Vagy tényleg nincs rá keret, és nem is megy rendezvényre.

És teljesen más világegyetem, de éppen ma realizáltam, hogy a cimborámmal a Spartathlonról beszéltünk (ugye, hogy tegnap kihúzták, ki mehet): Több mint 160000 HUF a nevezés oda. Na az az igazán meleg pite.

Persze, hogy lesz before poszt, jól meg írom, hogy mennyire fosok, meg, hogy Lubics Szilvi Transgrancanariás beszámolóját fogom olvasni, ha esetleg össze akarnék csuklani harmincöt km-nél :D
süti beállítások módosítása