nemmaratonman

nemmaratonman

Smashrun Pro ajiba

2019. december 17. - téglánakgyors

Szevasztok! 

Van nekem ez a kötődésem a Smashrunhoz, ahol mitadisten meg is szoktam évenként venni a Pro tagságot, mert imádom szarni a pénzt a futásba.

Ahogy lenni szokott, ha év végén rendelem meg, adnak mellé egy másik egy éves Pro előfizetést, és azt olyannak tudom adni, aki még sosesoha nem volt Smashrun Pro tag. Érdekel valakit egy ilyen, ajiba, karira?

 

720579_orig.png

 

A Smashrun egy színes-szagos, csakis futásra alkalmazható statisztikai, vagy milyen oldal, ahova szépen fel lehet akár automatikusan tölteni az edzéseket és cserébe baromi jó és jól kinéző kimutatásokat, összegzéseket kapsz magadról egészen addig, hogy például az egyes futások térképét is csomó szegmensre képes bontani. De itt van a bemutató minderről.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmaratonman.blog.hu/api/trackback/id/tr2815355572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

videkiman 2019.12.17. 10:24:38

Hello, én használom a smashrunt, igaz csak az alapot, tehát elfogadnám a pro-t ajándékba. De nyugodtan tegyél a lista végére, nekem idén már megjött a blogos Jézus az alzás linkkel. :)

Futással amúgy mizu? Arról is lesz azér poszt? :)

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2019.12.17. 10:39:44

@videkiman: nem terveztem ezt agyon, úgy gondoltam first come, first served alapon odaadom valakinek, ha egyáltalán lesz jelentkező :)
Legalább abba az irányba motiválom a népet, hogy azonnal olvasson, ha beszélhetünk egyáltalán ilyesmiről :P

Mehet a kommentes emailcímedre? Ha nem, írj rám a netgyerek@gmail.com
-ra onnan, amelyik emaileddel regelve vagy.

Jövök vissza lassan, de igen, terveztem erről is írni :D

videkiman 2019.12.17. 11:39:10

@téglánakgyors: Kösz, ment mail.
süti beállítások módosítása